reklama

Poraďte: foto-recepty, alebo naj-recepty?

Je bežné, že občas chceme od internetu aby nám našiel nejaký dobrý recept. Väčšinou to robím cez google, ktorý si vľavo hore prepnem na vyhľadávanie obrázkov. Jedlo ktoré chcem variť si najskôr dobre poobzerám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Paradajkový šalát so šťavnatými kuracími prsiami
Paradajkový šalát so šťavnatými kuracími prsiami (zdroj: Michal Latta)

Samotný problém nastane vtedy, keď sa chcem dostať k receptu ktorý ma svojím obrázkom zaujal. Kliknem na obrázok a namiesto hľadaného receptu sa mi zobrazí buď reklama, alebo reklamou prešpikovaný celý zoznam receptov, ktoré daný web ponúka. Nikdy nie ten konkrétny, ktorý sa snažím zobraziť. Človeka aby porazilo, hľadanie konkrétneho receptu mi zaberie hodnú chvíľu preklikávania a hromženia. Akoby to nestačilo, ak si chcem recept pozrieť a nedajbože ohodnotiť alebo komentovať, tak sa musím zaregistrovať. To znamená ďalšie vypisovanie svojich údajov a desiatky nového nevyžiadaného spamu do prijatej pošty, v horšom prípade aj niekoľko reklamných telefonátov kde mi agent na otázku „odkiaľ máte na mňa kontakt?" odpovie štandardne: „náhodne vygenerované číslo počítačom". Ak by som mal takéto miliónové šťastie na generovanie čísel aj v športke, tak jackpot vyhrám 4-5x do roka. Stačilo, už ma to nebaví!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozhodol som sa preto založiť si NEkomerčný receptový web. Tie ktoré existujú ma z vyššie uvedených dôvodov dokonale odradili. Chcel by som len úplne jednoduchú obsluhu a vyhľadávanie receptov na základe kľúčových hesiel. To zatiaľ nevie urobiť ani samotný google. Čo by ste povedali, nechcete si vyhľadať recepty z kategórie: kuracie mäso, talianske recepty vhodné pre letné obdobie? Alebo jarný zeleninový príkrm pre 6 mesačné dieťa? Podľa mňa túto kombináciu vám dnešnej dobe nenájde nikto a nič. Žiadna registrácia kde je potrebné upísať svoje dáta reklamnému diablovi, žiadne vyskakujúce reklamné okná. Keď sa vám ten web bude páčiť, sami sa k nemu radi vrátite. Nemám pravdu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naprogramovať mi ho musí firma za peniaze, sám som na to "krátky". Ale recepty budú naše (moje, ktoré varíme doma a tie, ktoré mi cez web, samozrejme ak bude niekedy fungovať pošlete vy sami) a všetky musia disponovať fotografiou minimálne finálneho produktu a teda musia byť odskúšané. Žiadne blafy! V priebehu roka-dvoch by z webu mohol byť inšpiratívny projekt. Fandím si, však? Jeden projekt už rozbieham. www.mince-numizmatika.sk mi už funguje, ale receptový web to je niečo iné.

Môžem sa preto na vás obrátiť s prosbou o názor? Krok 1: Aký URL by mal takýto web mať? Rozmýšľam nad jedným z dvoch návrhov: 1.) www.foto-recepty.sk, alebo sa vám viac páči: 2.) www.naj-recepty.sk? Ak rozmýšľate nad vlastným internetovým projektom, tak sa pokúsim tu písať o tom ako pokračujem v tomto projekte. Také dôležité míľniky, ak nejaké budú. A možno sa aj inšpirujete vy sami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Michal Latta

Michal Latta

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Som človek, ktorý neustále hľadá a skúša niečo nové. Nedokážem sedieť na mieste a nič nerobiť. Zoznam autorových rubrík:  Naše obľúbené receptymince-numizmatika.skČriepky z ciestNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu